5 Şubat 2015 Perşembe

Müzikli Steril Doğum Günü Partisi :-)

Babam toparlanmaya çalışıyor…
Bir aksilik olmazsa haftasonu çıkacağız bu steril fanustan!

Bugün beni bu steril ortamda yalnız bırakmayan, arayıp hem babamı soran hem de doğum günümü kutlayan tüm arkadaşlarıma, tüm mikroplara çok teşekkür ederim… Şimdi tek tek isimlerini sayamayacağım ancak özellikle belirtmem gereken biri var: Kalbimizde özel bir yeri olan ve buraya bile sızmayı başaran DÖ virüsü! Resmi aşağıdadır, görürseniz dikkatli olun! :-) Hepinizi çok seviyorum, çok özledim...


Dö'cüğüm çok teşekkür ederim :-D


Bir de şekerli bir mikrop var: O da bana bir şarkı göndermiş hediye olarak… 
Tam vaziyetimi anlatıyor :-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder