Son görüşmemizin ertesi günü, yeniden "yemek yiyebilirsin" dediler… İştahı kesilmemişti… Kanama da durdu…
İki gündür gayet enerjikti...
Bugün çok halsiz, bütün gün uyudu, hala uyuyor… Ödem yapan sıvıları boşaltmaya çalışırken şimdi de ani sıvı kaybı oluştu. Halsizlik ve tansiyon "oynaklığı"nın sebebi…
Dolayısıyla "aradığınız kişi şu an telefona cevap veremiyor, bip sesinden sonra mesaj bırakabilirsiniz…"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder