13 Ocak 2015 Salı

- 1

Dün kemoterapiler bitti. bugün dinlenme günüydü. Yarın nakil gerçekleşecek.
Ancak hemşire gelip "15 kaset var, biraz fazla, iki güne bölünecek" dedi… Kaset dedikleri küçük hücre dolu paketler, kan almak gibi bir işlem olacakmış…
Şimdi babam hesap yapıyor:
- "Doktor, 5 milyon hücre topladık" demişti, 5 milyonu 15 kasete bölersek, kaset başına….



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder