Epey yorgun ve halsiz geçirdik bu 2 günü… Damardan mama, sıvı ve bugün yapılan kan takviyeleriyle sanki birazcık daha enerjik… 3 günlük bir "bebek" olarak bugün nihayet bir cesaretle yeni hayatının ilk duşunu alabildi…
Duştan sonra Öznur hemşire kateterine çok sevimli bir pansman yaptı :-)
Az önce koridorda turumuzu da attık… Artık biraz yorulduk...



Hiç yorum yok:
Yorum Gönder