17 Ocak 2015 Cumartesi

+3

Beklenen en zor gün bugündü aslında… Ancak nötropeni ve diğer yan etkiler daha erken başladı babamda… Nötropeni de ne?
Epey yorgun ve halsiz geçirdik bu 2 günü… Damardan mama, sıvı ve bugün yapılan kan takviyeleriyle sanki birazcık daha enerjik… 3 günlük bir "bebek" olarak bugün nihayet bir cesaretle yeni hayatının ilk duşunu alabildi…

Duştan sonra Öznur hemşire kateterine çok sevimli bir pansman yaptı :-)



Az önce koridorda turumuzu da attık… Artık biraz yorulduk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder