7 Ocak 2015 Çarşamba

İlk saatler...

Saat tam 14:30'da steril odaya ayak bastık ve anca popomuzu sandalyeye koyabildik… Uzun uzun tanışmalar, kurallar, vs… Önce bir gün kullanılmak üzere bir damar açıldı, ama 15 dakika sonra ameliyathaneye indirilerek katater takıldı. Birazdan önceden açtıkları damarı kapatacaklar :-) Bu arada bir de akciğer filmi çekildi, sanırım katater lokalizasyonu ve kanyolları haritasını çıkarmak için :-)) Hemşire yine girdi odaya! Alerjiye karşı bir ilaç takıldı… Yemekler de gelmiş, biz yiyene kadar bu ilaç bitti… Ve şimdi "kemoterapi"lerden biri takıldı… 3 saat sürecek ve eklemlerini kıpırdatmaması gerekiyor, yoksa kemik ağrısı yaparmış… Şimdilik bu kadar… Haa bi de zeytinyağlı püre olmuş brokoli yenir mi!?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder