8 Ocak 2015 Perşembe

İlk gece

Biraz terleme dışında gece gayet güzel geçti…
Sabah 7:30'da iştahla kahvaltı yaptık, sonra biraz yürüyüş… Koridor fazla uzun değil tabii..
10'dan itibaren ilaçlar başlıyor, şu anda kemo alıyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder