Steril Oda

Bu blog, babamla geçireceğim steril oda macerasını takip etmek isteyenler için...

10 Ocak 2015 Cumartesi

Il est Charlie...


Gönderen Pınar Hocam zaman: 01:10
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Hakkımda

Fotoğrafım
Pınar Hocam
Avez-vous des questions??
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ▼  2015 (18)
    • ►  Şubat (1)
    • ▼  Ocak (17)
      • + 17
      • + 13
      • + 11
      • + 8
      • + 7
      • + 6
      • +3
      • 0 Büyük gün!
      • - 1
      • -3
      • - 4
      • Il est Charlie...
      • Giresun'a yardım
      • Oda manzaraları
      • İlk gece
      • İlk saatler...
      • Bu blog, babamla geçireceğim steril oda macerasını...
Basit teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.