11 Ocak 2015 Pazar

-3

Aslında epeyce yorgun ve halsiz… Ama disiplinli bir biçimde yürüyüş ve jimnastiği aksatmıyor, duş almayı da… İştahı olmamasına rağmen yiyebildiği kadar yemek yiyor… Endişeli ama pozitif.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder