Bu blog, babamla geçireceğim steril oda macerasını takip etmek isteyenler için...
11 Ocak 2015 Pazar
-3
Aslında epeyce yorgun ve halsiz… Ama disiplinli bir biçimde yürüyüş ve jimnastiği aksatmıyor, duş almayı da… İştahı olmamasına rağmen yiyebildiği kadar yemek yiyor… Endişeli ama pozitif.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder