27 Ocak 2015 Salı

+ 13

Hücreler çoğalıyor, herşey normal… Bugün tam doğru dürüst yemeğe başlamıştı ki bu sefer de doktorlar ağızdan beslenmeyi durdurup tekrar damardan beslenmeye döndüler, trombositler düşük olduğu için hafif bir bir kanama var, o yüzden… Sabah düşük olan moral seviyesi akşam üstü biraz yükseldi… Zaman zaman ağırlaşan bulutlar yağmur bırakmakla birlikte yarın beklediğimiz sıcaklık yine 36 derece, güneşli… :-)

2 yorum: